Merhaba arkadaşlar idrarda protein kacagı cıktı hiç biseym yoktu 36 haftalıgım son zamanlarda oldu ne olduysa hemşire tansiyon çoksa gebelik zehirlenmesi olabilir dedi tansiyonumu hep ölçtürdüm iyi çıktı ayaklarım çok şişti aşırı hemde ve acıyor üstleri yürüyünce daha çok şişiyor doktor çok ilgilenmedi kendi doktorum değildi kendi doktorum gitti tatile oyuzden çok ilgilenmedi pozitif olduğunu tahlilin ben soyledm dusunun bakmadı bile para içim yaptı testi bak ayaklarıma başka bisey demedi tuzlu hiç yeme 3lt suic dedi ama ben korkuyorum kesin bi cevap vermedi tabi bebeğime bisey olurmu olmazmı hiç bisey kafam karısık yardım edin bana lütfen 36 haftalık hamileym ve benegimin kilosu2534 kiloymus sizce iyimi??