kadeerrr Selam canlar 10 haftalık gebeyim düşük tehlikesi kaçıncı ayda bitiyor bilgili gebeler söyle misiniz
Mrvm005 kadeerrr bn 16 ya kadar yattim tesbir amacli sonrasinda da cok dikkat ettim. Yani surekli bi yerlere gitmedim yada cok yormadim kendimi
Eternallove kadeerrr 12 ye kadar hep kahverengi lekeler , tehlikem vardı. 12 de gittim doktorum bütün ilaçlarımı kesti , bir dahada hiç birşey olmadı çok şükür
ilknr_ylmz94 Ben 11+5 oldum düşük riskim kanamam hala var ne zaman geçecek bilmiyorum sürekli yatmaktan sıkıldım artık 😔
Yakamoz-1990 Haftada bitiyor diye biliyorum ben tedbir amaçlı progestan fitil kullanmıştım devamında da
Aybala123 Hiç bitmiyo maalesef düşük riski bittiyo sonra erken doğum riski 9 ay korumamız gerekiyo kendimizi hayırlısıyhayırlısıyla evlatlarımızı kucağımıza almayi nasip etsin rabbim
zeynepcelikss kadeerrr Canim maalesef tehlike 9 ay boyunca yani dogana kadar var.. sadece ilk 3 ay adı : düşük sonraki aylar adı : erken doğum oluyor, gene hüsranla sonuçlanıyor yani. Allah hepimizin bebegini korusun❣🙏🏼
Ceylanaydemir kadeerrr canım ben şuan 16 dayım şuana kadar yoktu bişeyim hatta 3 ayım bitti rahatım dedim kanamam oldu 15 te tehlikem varmış yani hiç bitmiyor dikkat et sürekli