Öncelikle hepinize merhaba 😂
27.07.2020 tarihinde bende minik oğlumu kucağıma aldım
hamileliğim biraz zorlu geçti 12. Haftada influenza a oldum. 24. Haftalar civarı antibiyotikle geçmesi gereken bir vajinal enfeksiyon olan üroplazma varlığı tespit edildi nerdeyse 7 kutu antibiyotik içmeme rağmen geçmedi ve 30. Haftamda erken doğum riski yaşadım sancılarım çıkmaya başladı şükür onları atlattık bu seferde 37. Haftadan sonra bebeğin büyümesi yavaşladı plesanta yaşlanması. Bu arada coronaylada kafayı yemiş durumdaydım ( böyle anlatınca ben bile bunladım 😂). Doktorum 38+5 te artık bebeği alalım büyümüyor 2800 civarı kaldı dedi normal deneyip denemiyeciğimizi sorduğumdaysa 30. Haftlarda geçirdiğim 100 lerde sancıyla açılmamın olmamasına bakarak seni boşuna uğraştırırım sonunda yine açılmaz sezaryene girersin denemeye gerek yok dedi bende tabiki bunca sorunumun üstüne birde öyle bi sorun yaşamak istemedim ve tamam dedim 27 temmuz pazartesi saat 9 da ameliyata alındım belden uyuşucaktım fakat ameliyathaneye girmemle titremelerimin başlaması bir oldu kendimi durduramadım epiduralim yapıldı bacaklarımın uyuşması beklenirken hala titriyordum ve sonrası yok.. bebeği çıkartılarken uyandım sonra bi ara yanıma getirdiler falan çok anlamadım sakinleştirici yapmışlar odaya çıktığımda hala titrediğim için odada tekrar sakinleştirici yaptılar ve ben akşam saat 5 e kadar olan kısmı hatırlamıyorum bi ara doktor gelip benimle konuştu halim hiç yoktu doktara acaba içimde bişey mi unuttuz diye bile sordum 😂 5 gibi hemşire gelip alttan muayene edip içimdeki kanı boşalttı ve o ne zaman bunu yaptı ben kendime geldim heralde o kan beni fenalaştırdı. Düşünün oğlumu ne zaman emzirdiğimi bile hatırlamıyorum sadece ondan özür diliyomuşum sürekli oğlum özür dilerim seninle ilgilenemiyorum diye 😂 5 ten sonra çok iyiydim hemen kaltım yürüdüm ağrım acım olmadı. 3020 gram 50 cm doğdu şükür. şuan oğlumla 5. Günümüz herşey yolunda gidiyor insan çok şaşırıyor şimdi ben anne oldum diye sanki 9 ay bilmiyormuş gibi çok değişik farklı bir duygu allah isteyen herkese nasip etsin 🙏🏻🙏🏻
pozitif doğum hikayem kısmına girmiyor anlattıklarım ama yaşarken bu kadar fazla değildi emin olabilirsiniz 😂😂
herkese iyi doğumlar güzel hamilelikler 💕💕