Merhaba güzel anneler ve anne adayları ve içinde anneliği sonsuz hissedip henüz benim gibi nasip olmayanlar🙏🏼Size kısaca hikayemi anlatıp desteğinizi ve önerilerinizi almak istiyorum.2019 yazında hamile kaldım tavsiye üzerine kadın bir doktora gittim Keseyi görmüştük fakat kalp atışı henüz duyamamıştık 6 hafta 1 günlükken Kalbi durması üzerine travma şeklinde kürtajım gerçekleşti.Bizler doktorlardan duygusallık bekliyoruz tabi ama maalesef onlar için çok küçük bir olaydı ve gençsiniz en azından hamile kalabildiğine sevin denmesi yeterli oldu araştırılmasını istediğimizde ilk düşüklerde araştırma yapmıyoruz dediler.Daha sonra 1 ay sonra adet kanamam durmadığı için üniversite hastanesine gttm kürtajdan parça kalması üzerine histeroskopi işlemi yapıldı.Ben bu gittiğim doktorada sebep araştıralım lütfen tekrar aynı şeyleri yaşamak istemiyorum desemde yine ilk düşükte gerek yok dendi.Derken ben kendimi toplayıp tekrar hazır hissettiğimizde 1 sene geçmişti bu sefer adetlerim düzensizleşmeye başladı ovülasyon testiyle 2. Kez hamile kaldım özelde yeni bir doktora başlayıp yepyeni bir sayfa açmıştım beta değerim salı 241 cumartesi 810 pazartesi 1427 salı 1700 çarşamba 2200 bu şekilde ilerliyor ve tam 2 katı artmıyordu kese ultrasyonda görünmedi ve dış gebelikten şüphelendiler daha sonra kanama başladı dün tekrar kürtaj oldum yaşadıklarımın duygusal boyutunu anlatmıyorum(Belkide ben çok hassasım elbet daha ağırları vardır) şimdi betamın düşüşe geçmesini bekliyoruz düşmezse dış gebelik için iğne yapılacak.Bu arada bu işlemler olurken ben hem özel hem üniversite doktorunada gittim üniversite doktoru progesteron hormon tahlilimi istedi kürtaj olmadığım haliyle 3.66 çıktı henüz bayram araya girdiği için değerlendiremedi ama benim internetten araştırdığım kadarıyla benim yaşadığım tüm sıkıntılar bu hormon yüzünden gibimi görünüyor sanırım sonucum baya düşük ve hamile kalmamda sorun yok ama bebek rahme tutunamıyor ve adetlerim düzensiz benim yaşadığım gbi şeyler yaşayan ve ya bilgisi olan var mı 2. Kez hayal kırıklığımın sebebi bu hormonsa diyecek bişeyim yok çünkü bu tahlil benden neden bu kadar geç istendi😞