Betuul12 ben bel ve kasık sancısından duramadım uzandım dinlenince geçer dedim yok geçmedi aşırı ağrım oldu acile gittim muayene nst derken hiç bi sorun yok dedi doktor ve sonuç böbreklerimi üşütmüşüm çünkü sadece sağ yanlarından kaşığıma vuran ağrı var diyince sıcaklardan açıyorum her yerimi ceyranda kalmış 🤭ama baya çektirdi beni eve geldim sıcak tuttum sardım geçti