Dilarakrkc Merhaba arkadaşlar Bayramınız mübarek olsun❤️ canım sucuklu tost çekti sizce piştikten sonra bebeğe zarar verirmi?🤷🏻♀️
RabiaMG Dilarakrkc katkisiz kasap sucugu olduktan sonra ve iyi pistikten sonra yenebilir ben yiyordum yani ama kasap sucugu market degil😊
Laviniamira16 Dilarakrkc valla ben çok severim ve yarın doğumum var nereden baksan 10 kere yemişimdir 🤣
Imfromlastnight Bende kızartıp sucuk ve pastırma 2 ayda bir filan yedim. Canım çok çekti sonuçta:) o kadarcıktan birşey olmaz dedim:)
Gustave Iyi pişirildikten ve ev sucuğu olduktan sonra bence bir sorun olmaz, işlenmiş veya paketli ürünler olmaması gerek