gulumse0611 İkiz bebek bekleyenler hangi marka aldınız ve çift mi tek mi aldınız çok kararsız kaldım artık almak istiyorum çiftte çekim gücü düşüyor deniliyo öyle midir ki iki marka arasında kaldım mamajoo yada lansinoh alacağım inşallah elektrkli alıcam
Twinksmom gulumse0611 çok aceleye geldi erken doğurduğum için wee elektrikli aldım kesinlikle alma gücü yok kendim elimle sıkıyorum o çekerken Lasinoh al
Duyguscuk gulumse0611 Spectra’dan herkes çok memnun. Ben de Spectra aldim. Hospital grade olarak geçiyor cekim gucu hastane tipleri gibiymis.
Ysmnn_38 Bebislerimiz mamajoo bende mi alsam diyorum ama onda süt saklama poşeti olarak ne kullanılıyo biliyo musunuz acaba
Bebislerimiz gulumse0611 tek cnm ama ikiz degil bebisi yanimda da sagdi once yavas cekip memyi hazirliyor hepsi oyle mi bilmiyorum tabiki 🤷♀️
Duyguscuk gulumse0611 S2 pembe olan modeli aldim. Mavisiyle arasindaki tek fark maviyi pilli de calistiriliyor yani prize bagli kalinmasina gerek yok. Bizim evde her odada bir uzatma oldugu icin almadim gereksiz geldi. Obun haricinde baska hicbir farki yok. Kesinlikle cekis gucu cok yuksek tavsiye ederim.
Arinna gulumse0611 Bende ilk pahalı diye almadım onları canım ama lansınoh kullanınca o çekim gücüne sütüm gitmesin diye iki kez para verdim o daha kötü oldu. İkinci bebeğim olsun Medela alıcam direkt