Herkese iyi bayramlar. 13 haftalık tek yumurta ikizlerine hamileyim. Çarşamba günü öğleden sonra kanamam başladı. Daha önce hiç kanamam olmamıştı. Kendi doktoruma işyerinde olduğum için telefonla iletişime geçtim.proluton iğne vurunmami söyledi. İkiz gebeliklerde bu tür sorunların olabileceğini belirtti. Yani kendisine göre çok olağan normal birseymis gibiydi bu kanama. Zaten kendisine ilk muayeneye gittiğimizde de çoğul gebeliklerin tekil gebeliklere göre tehlikeli olduğunu söyledi kısacası biraz kaderci yaklaşıyor ve benim içimi bir turlu rahatlatıyor bu yaklasimi. Neyse kendisinin özel muayenanesi var, ben özel muayenanesine gidiyorum. Anlaşmalı olduğu hastaneye iğneyi vurdurduktan sonra hastanede kendisni gördüm. Kendisi saat 5 olduğu için muayenaneyi kapattığini (yarın yani arife günü sabahtan istersem gelebilecegimi söyledi) bu hareketine zaten hiç anlam veremedim adamın kendi hastasıyım ama 5 dkligina muayenanesini açmayı teklif bile etmedi. İlk hamileliğim çoğu konuda bilgim yok. Bunu sürekli kendisine de hatırlatıyorum ama yok. Çarşamba iğneyi vurulduktan sonra akşam biraz fazlalaştı kanama biz de fakülteye acile gittik. Acilde doktor vajinal muayene yapti .bebeklerin kalp atışı var. Sorun yok dedi istersen yatış yapalım dedi yatisi da ben kabul etmedim ertesi sabah muayeneye yine fakülteye polikliniğe gittim. Bir tur orda da alttan muayene yapti doktor. Rahim agzini ölçtu gayet iyiymiş yine bebeklerin kalp atışını dinledi. Haftada 1 proluton iğne vurunmam gerektiğini söyledi. Progestan 200 mg verdi. Bol bol istirahat etmemi söyledi,Dun hiç kanamam olmadı, bu sabahys karşı tuvalet için uyandığımda kurumuş birkaç damla kan gördüm idrarim kanliydi. Şu anda pedimde çok hafif kan var. Açıkçası çok korkuyorum. Biraz üzüntü yapmıştım hafta başında kendime acaba ondan olmuş olabilir mi? Kendi doktorum kanamanın en az 1 hafta süreceğini söylemişti. Bu durumları yaşayan tecrübeli anneler neler yaşadınız bilgi verin lutfen. Bayram hiç bayram gibi değil bize bebeklerime Birşey olacak diye korkuyoruz eşimle 😭 Çarşamba gününden beri yatıyorum bu sıcakta