htckynk bizde 31 haftalığız aynı belirtiler bizde de var ,bana geçen hafta erken doğum riskinden bahsetmedi ama endişeliyim bu hafta sancılarım var gibi ama sürekli şiddetlenip kesilmese sıkıntılı diye kendimi avutuyorum.. belimde geriliyor gibi anlamadım ishal halide var inşallah bu haftalarda olan normal bir durumdur belkide üşütüyoruz bu sıcak havalarda bunalıp, doktor sonrası durumunuzu paylaşırmısınız benim doktorum tatilde malesef gelince gitcem