Xsxs seni umitlendirme istemem ama şöyle bir durum var bende pko vardı. Çok ileri seviyede değildi ve ben ovulasyon testini kullandığım ay hamile kaldım. Benimde cizgilerim böyle net devam etti. Hatta ben umutsuzluğa kapılıp hiçbir şekilde hamile kalamayacağını düşünmüştüm. Meğerse hamile kalmışım .🤲🏻 Ovulasyon testinde de gebelik bizzat anlaşılıyor. Bizzat deneyimlemis biri olarak söylüyorum. Gebelik testi alıp deneyin . Çok silik bir çizgiyle öğrenmiştim hamile olduğumu 😊