ecemmp- canım inşallah rabbim bizim de yüzümüze bakar bende 9 aylık evliyim Nisan ayında 4 buçuk aylık bebeğimi kaybettim folik asit yetersizliğinden kaynaklı bebeğimde sipina bifıda hidrosefali olmuştu gebeliğim sonlandı 4 aydır da korunuyoruz 2 ay folbiol kullandım doktorum he rşey yolunda korunmayı bırakabilirsin dedi bu ay ilk denemem olacak rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah güzel haberler veririz birbirimize