melegegebe Bernagokhan bende de islaklik oluyor valla ama akintiyla birlikte . Ama uzun zamandir var. Havalarin sicak olmasi etkili sanirim ya orasi hava alamiyor cok fazla nemleniyor bence
Bernagokhan ikincikezanne- 36+3 kuzum iç çamaşırım çok ıslanıyor oysa p. Tesi kontrolde doktorum suyun güzel dedi
melegegebe Bernagokhan olabilir bende de vardi o gectiydi ama akintilar devam surekli ona baktirmakta fayda var tekrarliyor malesef