UrasEgeninannesi Kızlar öncelikle hayırlı bayramlar. Bebek çikolatası yaptırmayı düşünüyorum ama fiyatı makul bişey arıyorum kutulu olacak. Siz nerde yaptırdınız memnun kaldınız mı ? 40-50 adet yaptırmak istiyorum hastanede ikramlık için
Unlukacar UrasEgeninannesi valla canım ben bi TSE’den çok güzel lokumlar vardı ondan yaptırmayı düşünüyordum virüsten dolayı vazgeçtim 1.derece yakınlar dışında evimede hastaneye de kimseyi alamam sadece 1.derece yakınlar için hediyelik tohum dağıtacağım hatıra kalsın diye
Mammimammi UrasEgeninannesi hacışerif.com dan yaptırmıştım ben. Kutulu isimliydi. 70 tane vardı.90.100 arası birşey ödemiştim kargoyla beraber. Çikolatası çok güzeldi. Paketleme falan güzeldi hersey. Tavsiye ederim
mikican UrasEgeninannesi instagramdan ebruli seker sayfasından yaptırmayı düşünüyorum fiyatı uygun geldi bana sayfaya girip bakabilirsiniz her fotoğrafın altında fiyat listeleri var 4 5 gün içinde hazırlıyorlarmış ben daha sipariş vermedim
El_Ebruli UrasEgeninannesi haciserif tavsiye ederim hem güzel hem çok da farkı yok diğerlerinden ama eğer imkanın varsa direk kendi yerinsen gidip sipariş vermek çünkü daha uyguna geliyor internete göre