Duydugum kadariyla 4 hafta geriden gelip de normal olanlar da var 2 hafta geriden gelip de akondroplazi doganlar da maaleser. Fl benim bebeğimde de kisa 2 olasiliktan bahsediyorlar akondroplazi ya da down .. kemiklerin uzunlugu ve sekli de onemli sanirim teshiste baska unsurlar da varmis. Dua edip beklemekten baska bir sey yapamiyoruz😑