Merhaba kızlar. Dün sabahtan kahverengi akıntı geldi önemsiz sandım olur böyle herhalde diye düşündüm. Akşam banyoları temizledim sonra baktım yine öyle kahverengi akıntı gelmiş ardından ½ damla kan gelmiş. Ödüm koptu tabi eşime söyledim ağlama krizine girdim. Hemen doktora gittik. Devlet hastanesinde kadın doğum doktoru yokmuş bizi geri gönderdiler kendi her zaman gittiğim Yücelen hastanesine gittik belki doktorum vardır belki çağırırlar diye Allah’tan başka doktor oradaymış ameliyat yapıyormuş. Hemen haber verdiler düşük önleyici iğne yaptılar bekledik. Doktor çıkınca ultrason ile baktı herşey normaldi. Açılma yoktu, bebeğin eşi yerindeydi ayrılma olmamış. Eşimle ilişkiye 10 gündür girmemiştik öyle ağır işte yapmamıştım. Rahat ol dedi doktor magnezyum yazdı 2 günden sonra yine düşük önleyici iğne yaptır dedi. Kendi doktorumada yazmıştım oda yazmış dinlen kötü bir şey olursa hastaneye gel diye. Çok korktum Allah’tan çok korkulacak şey yokmuş. Böyle ½ damla kanaması olanlar varmı sebepsiz?