busetmr Ben 2 yıl önce doğum yaptım medilifede.Doktorum selda hanım fakat gece doğumu olduğu için Ali bey de doğurttu.Hastane eskisi gibi değil genel olarak hep kalabalık,özel hastaneye göre temizliği içinde çok iyi diyemicem.
Süit oda tutacaktık fakat dediğim gibi beklenmedik anda doğum olduğu için normal oda da olduk.
Ebeler,hemşireler,hasta bakıcısından asla memnun kalmadım.Sırf onlar yüzünden medilifede doğum yapmak istemiyorum fakat doktorumdan çok memnunum.O kadar ilgisiz,suratsızlar ki insan ben nereye düştüm diyor.Hatta onların ilgisizliği yüzünden doğum sonrası acılar içinde kıvrandım.
Bebek hemşireleri için aynı şeyi demicem çok tatlı,çok şekerler.Anestezi doktoruna gelince o da bir fiyaskoydu.
Şimdi son ana kadar doktorumda devam edip,doğumu birinci hastanesinde yapmayı planlıyorum.Umarım yardımcı olabilmişimdir.