Gokilay07 Mdelaaal benim doktorumda 24.haftada söylerim dedi ben dayanamam dedim haftaya 14 haftalık olucam nasip olursa özelden randevu aldım öğrenebilirsem öğrenicem birde babası devlette göremedi bebeği içeri almadılar ilk defa gorucek inşallah:))
Ahsend49 11 de erkek dedi 14 de kız 16 da kız ve sonrasında hep kız denildi inş doğumda sürpriz yumurta bişiler çıkmaz 😂🙈
Azracan Nequ 11+5 te erkek dedi hala erkek doktor tecrübesi ve ultrason çok fark ediyor şuan 32+4 olduk çok şükür
prensmusta Nequ 16,17 haftadan önce yapılan tahminlere çok itibar etmemek lazım,15.haftaya kadar %95kız denildi bana🙄 17de pipiyi gördük😬
Zeyyno_ Nequ 16.haftada kesin olarak söylüolar bana 11de kız dedi 13de test için felan gitmştim yine kız dedi 16da gittim bu sefer kesin artık kız dedi dha değişmedi yani çok şükür 🥰🥰