MehZey Hayırlı bayramlar kızlar şeker tadında bayramlar dilerim 🍬 16+3 günlüğüm şiddetli bel ağrım var ve kasıklarımin orta kısmına dokununca ağrım oluyor acile gidersem ilgilenirler mi normal midir bu ağrılar
Mina01 MehZey canim ben 18+3 ve benim 12.haftadan beri bel agrim var ne geciyor ne bisey lekelenme yoksa korkma d3misti doktorum ama agrım şiddetliyse tabiki acile git ilgilenmek zorundalar
MehZey Mina01 valla lekelenmem yok gebelik başladığından beri ilişkimiz devam ediyor ara vermedik kanama leke olmadığından ötürü dün gece de bı birlikteligimiz oldu acaba ondan dolayı mı bel ağrım şiddetlendi