Benimde adet ağrısı ve bel ağrısı ile gittim 33+4 sancılarım çıktı bir gece hastanede yattım tekrar yatış yapcaklardı ama ben istemedim idrar olu enfeksiyonundan ilaçlar kullanıyorum şuanda bide kontrole gidene kadar progestan alıyorum erken doğum riskine karşı