Bktbll bende en son salı gittim devlete gidiyorum iyiydi normalde bugün de gitmem lazım ama bayram nst açık mıdır bilemedim. Doktor hareketliyse sıkıntı olmaz dedi. Zaten benimde salı son günüm. Sancım olmazsa sezaryan büyük ihtimal. İnşallah sağlıcakla kurtuluruz🤲🏻