Tubao Kizlar sabah biraz stresli bir durum yasadim nabzim suan 108 çıkıyor tansiyon 10 6. Tansiyon normalde nabzimi ilk defa bu kadar yüksek goruyorum. Bilgisi olan var mi
irva Tubao Benim nabzım bazen 130 oluyordu 🙂 kalp doktoruma gittim rahatsız olduğumu dile getirdim.Gebelikten kaynaklandığını söyledi.İlacımı verdi şuanlık rahatım.Tansiyonumu da dengeledi.
Senaakmkc Tubao benımde 110 120 olurdu hıssederdım kalp carpıntımı. Doktorum baya araştırdı ve sebebının kansızlık oldugunu anladık . Kansızlık idrar enfeksıyonu felan bı kac bısey daha var bunlar carpıntı yaparmış gebelıkte
Sifa0033 Tubao 30. Haftamdan beri çarpıntı yüzünden ilaç kullanıyorum benim de genelde 120 11 falandı. 37. Haftalığım hala devam. Gebelikten önce kalp rahatsızlığım yoktu. Hepsi gebelikten canım istersen bi kardiyoloji görsün ama