Busratek07 Kızlar selam.iki günden beri basım cok ağrıyor beynim çatladı resmen onerebilceginiz birşeyler varmı cok acil 😣
Kadze Busratek07 beni parol hiç kesmiyor sade türk kahvesi içip sıcak su torbasını basıma koyup yatıyorum benimde cok siddetlendi son günlerde agrıyla uyuyup agrıyla uyanıyorum
ervaninannesi Busratek07 migrenim var ve hamile kaldıgımdan beri sık sık atak geçiriyorum. İlaç kullanmak yerine nane yağı ile şakaklarıma masaj yapıyorum biraz hafifletiyor. 🤷🏻♀️
sudamlasi Busratek07 bugun canan Karatay ı izledim baş ağrısının nedeni vucuttaki tuz ve su eksikliğindenmiş bolca su için
EdaGneZincirkran Bende sürekli baş ağrısından muzdarip biri olarak doktoruma danıştığımda vermidon veya parol içebileceğimi söyledi. Normalde ikiside bana bir etki etmezken, hamileliğimde direkt ağrımı kesiyor. 🙏
Busratek07 EdaGneZincirkran parol içtim fakat geçmedi üstüne türk kahvesi içtim oda kesmedi 😣yatarken arka tarafta ağrı kalktığimda alnımda bilye gibi oynuyor resmen
Busratek07 Kadze inan bu saydıklarınin hepsini deniyorum dünden beri yok geçmiyor 😣12+5deyim migde bulantim var
Deletedmom05 Hamile kaldığımdan beri çekiyorum bu ağrıyı. 27 haftalığız 2 kere parol kullandım onun da pişmanlığı içindeyim ben... bi şekilde dayanıyorum
Ececeyda Busratek07 araştırırken görmüştüm 12. Haftada özellikle çok bas ağrısı olacağı yaşıyor. Bende aynı sekılde yasamıstım tamamen karanlık bir odaya girip gözlerimi dinlendirdim 1 2 saat boyunca uyumaya calıstım ve gerçekten baş ağrım geçiyordu umarım sizefe şifa olur
Kadze Busratek07 yinede doktoruna sor ben pazar günü sorucam benimde dayanılmaz cnku olabildgnce uyumata calıs sıcak su torbası deneyenlrsn yine de
Deletedmom05 Busratek07 Ya sonuçta ilaç illaki bebeğime gidiyor kana karışıyor. Doktorlar bile zora gelmedikçe içmeyin diyor😌 bazı arkadaşlar çerez gibi kullanıyorlar.. Ben 7 aylık oldum 2 tane kullandım ona bile pişmanım..
Busratek07 Deletedmom05 Deletedmom05 yok doktorum demişti bir yerin ağrıdığında iç diye yoksa içmem hoş içerken biraz tereddüt ettim aslında da yapabileceğim gerçekten birşey yok beynim catliyo