Sezensu Kızlar merhaba 26+5 olduk fakat bebek hep aşağı tarafta hiç böyle mideme doğru çıkmıyor göbek deliği hizasında alt göbek gibi. Sizlerin de böyle mi daha yukarı çıkacak mı acaba ?
askdunyam Sezensu benim de öyle sanki 27 deyim. Bu haftalar mideme doğru büyümeye başladı gibi hissediyordum ama annem görünce aşağıda senin karnın hala ya yukarı çıkması lazım falan dedi doktora sormayı düşünüyorum gidince 😕
irva Sezensu Ben 22 haftalığım.Benim yukarı da nefes darlığı başladı 1 haftadır deli ediyor beni.😑 Mideme acayip baskı yapıyor.
Bebikinannesi Sezensu Bende 26+6 yim. Benimde karnim asagida tekmelerini hareketlerini hep asagida hissediyorum. Vajinayada baski yapiyor haliyle. Annem asagida yer edinmis ayaklarini bol bol havaya kaldir rahatlarsin dedi🤷🏼♀️
Sezensu askdunyam Bende sormak istiyorum bu haftalardan sonra doğum pozisyonu alan bebekler var bizimki daha aşağıda 🤷🏼♀️
askdunyam Sezensu bir de boyunuz uzun mu ona sorayım bir teoride uzun boylularda üst gövde uzun olduğundan daha aşağıda görünüyormuş bebekler
Omerinzevcesi Ben 2 buçuk ay önce doğum yaptım karnım ilk büyümeye başladığından itibaren doğuma kadar hep aşağıdaydı 😊
Sezensu Omerinzevcesi AA ne güzel sağlıkla büyütün inşallah galiba biz de öyle olucaz hiç çıkmaya niyeti yok gibi demek ki olabiliyormuş 🤗
Sezensu irva Hadi ya, benim resmen alt göbeğim çıkmış gibi hatta dar birşey giyip oturunca katlanmış göbek gibi bile duruyordu biraz büyümeden önce, hepsi zor Allah kolaylık versin 😢
Omerinzevcesi Sezensu amin çok teşekkür ederim sizde sağlıkla kucaklayın inşallah 😍 aman çıkmasın daha var 😊
Rabiasare Sezensu evet çünkü kızımda sürekli kasıklarımda olurdu hiç yukarı çıkmazdı ama şimdi ikinci kızıma hamileyim ama bu kızım kaburgalarımda yaşamayı seviyor resmen 😅
Sezensu Bebikinannesi Demekki bazen böyle olabiliyormuş 🙏🏻 Olsun sağlıklı olsun da aşağıda yukarıda önemli değil
Saadetctk Sezensu canim bilmiyorum ama benim.mesela karnim assasaydi sen erkenmi dogurcan acabaa diye korkuttular beni 37 inci haftamda karnım bayaaaa indi aha dediler bebek gelecek gelmedi gitti ama😁 42 inci haftamda geldi kizim ama çok düşünüyorsan doktoruna sor canım
Sezensu Saadetctk Hahaaa kızın çok güzel cevap vermiş 😂 Aslında bana bi zararı yok ama etrafımda benle bir olanların karnı hep yukarda diye düşünce aldı beni. Demek ki olabiliyormuş olsun sağlıklı olsun da 🙏🏻