Ben 13. Haftama yeni girdim, iki gün önceye kadar çok kötüydüm. Benim yemeden de bulanıyordu yesem de. Rahat yediğim tek şey grissini sade olanlarından, tuzlu çubuk bile yiyemiyordum. Onun dışında yağsız ya da az yağlı haşlanmış patates deneyebilirsin, yoğurt rahatlatabiliyor. Tatlı bişey kesinlikle yiyemedim. Salçalı, yağlı ve baharatlı yemeklerden uzak durmanı tavsiye ederim. 💟