Bernagokhan Halk arasında aaa karnın düşmüş yarın diğer gün doğurursun gibi şeyler çok dolanır bu gerçek mi kızlar gerçekten karnın düşmesi doğum belirtisi mi bu hafta da karnı aşağıya inen var mı
Merveyunus31 Bernagokhan bende 36 haftalik gebeyim öyle saçmalıklara inanmayın benim 32 haftadan beri aşağı inmiş durumda bebek kafasını döndüğü içindir
Bernagokhan EbrarBilgem kuzum benimde kaburgam batıyor ya sürekli ama karnım baya aşağı indi göğsümün altı boşaldı ve nefes almakta güçlük çekmiyorum artık baskı yapmıyor bana