KubraatMacit Kızlar iki gündür karnımda çok sertleşme vardı bir anda taş gibi oluyordu karnım hafif hafif belim ağrıyordu doktora aradım hemen gel dedi doğum başlamış olabilir dedi ama bebeğim daha 34 + 2 ne olur dua edin şimdi de doğmasın çok küçük 😔
Uygun KubraatMacit Canım dur bi sakin ol. Hiçbi şey olmayacak. Tedbir amaçlı öyle diyor doktorlar. Erken Doğum yapacağın anlamına gelmiyor bu. Kendini boş yere strese sokma.
Deletedmom0067 KubraatMacit ya yok korkmayin benim karnim oyle sertlesirdiki nefes alamazdim ama hrmrn gecerdi 10 saniyr kadar hicbiseyde olmadi cok sukur stres yapmayin bebek geriliyo gibi dusun
Uygun KubraatMacit Yoktur inşallh. Varsa bile stres yapma. Allh’a şükür hastanemiz var doktorlarımız var. Gerekli müdahaleler hemen yapılıyor. Stres en büyük zarar bize.
meleklerimm2 KubraatMacit yoktur inş ama sakin üzme kendini streste yapma çıkınca haber ver bize.bende 36+2 de doğum yaptım 2 hafta kaldı bebeğim kuvezde şuan iyi allaha şükür sıkma canını küçükte olsalar büyüyorlar önemli olan sağlıklı doğmaları
Elifdilara KubraatMacit stres yapma sanci kesici ilac verirler mutlaka.ben de 34 haftada doğurdum 10gun kuvozde kaldi oglum.simdi 5 yasinda.Allah saglik versin ikinizide
Elifdilara KubraatMacit masallah benimki 2000gr dogdu.sen dogursan bile kuvöze gerek kalmayabilir kilosu gayet iyi
meleklerimm2 KubraatMacit 2500 doğdu cnm 2360 lada yoğun bakıma girdi salı günü taburcu ettik ve şuan 2390