28 temmuzda bal oğluma kavuştum. Burdaki doğum hikayelerini hep okur heyecanlanirdim şükür banada nasip oldu. Hamileliğin ilk üç ay sürekli kusmakla geçti ilk aylar çok sıkıntı yaşadım sonraki aylar doğuma kadar rahat geçirdim. 33 .haftamda nst de sancılarım çıkmaya başladı ve surekli yuksek sekilde idrar yolumda enfeksiyon sikintisi.erken doğum riskim vardı sürekli tetikteydik sıklıkla kontrollerime gitmeye başladım her gitmemde sancim çıkıyordu derken şükür 38 haftaya geldim kontrole gittiğimde nst sancim yüksek çıktı ama benim çok hissettiğim birşey yoktu çatı muanesine aldı en korktuğum kisimdi doğumdan bile bu kadar korkmuyorum sanırım burdan okuduklarım beni olumsuz etkiledi ama kesinlikle abartıldığı gbi hiç birşey yok çok az bir acı o kadar kendinizi korkutmayin kızlar. Derken 2cm açıklık hastaneye yatisimi istedi doktor ben eve geçmeyi tercih ettim akşama nişanım geldi ertesi gün tekrar alttan kontrol nst sancim çok yüksek bugün dogurursun dedi doktorum ilk hamileliğin hastaneye geçtik. Normal doğum çok istiyordum ama her duruma kendimi hazırladım . Hastanede nst alttan muane 2cm açılma ilerlemiyor sancim yüksek suni sancı verdi doktorum çok düşük dozda yavaş damlalar halinde verildi en baştan seni yormadan doğuma Alcamdiyordu sancim yine tavan doktor nasıl duruyorsun diyor bende tik yok hafif adet sancısı gbi . Sonra odaya apar topar hemşireler girdi nst baglabağladılar baya telaslilar ben anlamadım sancıyı çıkarıp serum taktılar doktoru bilgilendiriyolar derken doktorum aradı beni Ebru bebeğin sancıyı kaldırmıyor kalp atışı çok düşük nabzı düşük seni sezeryana alabilirim o kadar korktumki nasıl ağlıyorum. Doktor geldi normal doğumu bebeğin kaldıramayacak gbi duruyor dedi sancı veremiyor bebeğim kaldırmıyor derken apar topar sezeryana. Ben spinal istedim ama çok korkuyorum . Doktoru dinleyin o esnada ne dedilerse yaptım korkulacak hiç birşey yok iğnenin acisi yok bile hemen uyusuyosun sondayi nerdeyse hissetmedim bile onu uyusturmadan tatmışlardı.sadece cekistirmeler hissediliyor ama acı hissi kesinlikle yok biraz bebeğim ugrastirdi geri kaçtı sürekli üstten destekle aldılar o kısım zorladı beni sonra bir ses mucizem o kadar güzel bir Duygu ki . Sonrası için tavsiyem uyusmam geçince bol sıvı tükettik 4 litre su büyük kupayla 4 bardak kahve sabaha kadar sonra hemşire geldi ilk kalkış düşündüğüm gbi zor olmadi sonrasına ben hep kalktım yürüdüm ağrım oldu oturup yatarken çok zorlandım ama kalktım yürüdüm ikinci gün eğilip bebigimi almaya başladım. Ilk gün zor oluyor ağrılar zorluyor her doğumun bir zorluğu var . Çok uzun oldu sanırım bende paylaşmak istedim kendinizi biseyesartlamayin ve güzel düşünün en sağlıklısı neyse o olsun diye çok dua ettim darısı tumhamislare