Susam88 Kızlar 34. Haftayız fakat bu sıcaklar da nefes alamıyorum kalbim ağzımın içinde bir de hiç yemek yiyemiyorum iştahım iyice kesildi bu duruma çok üzülüyorum 🥺 sizde sıcaklarda böyle misiniz bir çözümüz var mı
DilanDag Susam88 öyleyim bende valla hatta gebelik başından beri öyleyim hamile kalmadan öncesi daha iştahlıydım😀🙄
mina_mom Susam88 aynen öyle canım iştahsız değil acıkıyorum fakat yediğim 3 kaşık oluyor 3ten fazla geçmiyor o bile beni o kadr doyuruyor ki midem ağzıma geliyor zaten bide yanıyor diğer güne kadar hiçbişey yenilmiyor 🙄