giresun böyle üzülmek için çok erken ki daha 2 aydır deniyormuşsunuz insan hemen olsun istiyor anlıyorum, ben 5.ayımda hamile kaldım. Her şeyiniz de normalmiş bana kalırsa hiç stres etmeyin. Allah inşallah isteyen herkese nasip etsin, bu veletler ne zaman isterlerse o zaman geliyorlar, Allah bilir ancak. Hayırlı bayramlar 🧿🙏🏻🤲🏻