Benimde geçen hafta kanamam oldu ağır kaldırdım ondandı bence.doktor normal dedi ama progestan diye bi ilaç verdi onu kullanıyorum bir haftadır hiç bişey yapmadım seni çok iyi anlayabiliyorum cidden birini bulmak bu zamanda karaborsa gibi bende çok zor buldum ama bi seferlikti. Umarımda sende düzelirsin en kısa zamanda