Enguzelhediym selam canım iyi bayramlar🎈
pazartesi günü ilk kez çatı muayenesi yapıldı aynı şekilde 1 cm açılman var dedi doktorum ve o esnada kan geldi. Eve geldiğimde hafif hissettiğim adet sancısı gibi ağrım çok şiddetlendi doğum sancısı olabilir sanmıştım. Ama ertesi gün geçti, kahverengi lekelerim 3 gün boyunca geldi doktor normal dedi kırmızı olmadığı sürece sorun yok dedi. Belki açılman olduğu için ve doktor muayene ile tetiklediği için sancılarını başlatmş olabilir. Sancıların bele vurur dayanılmaz olursa hastaneye gitmelisin