Kızlar 7+3 olduk bugün.birkac gündür kendimden tiksiniyorum yaa durmadan duş alıp üzerimi degisiyorum.baska kokulardan veya başka şeylerden tiksinmem olmadi ama kendi kokumdan kendimden tiksindim resmen. Anneme soruyorum resmen kendimi koklatiyorum kötü mu kokuyorum diye hayır hala parfüm ve şampuan kokuyosun diyor ama bana sanki günlerce terlemişim ve dus almamışım gibi iğrenç bir koku geliyor. Başına gelen var mı?