Merhaba kızlar
Bende 5+4 oldum . İlk baştan beri halsizlik uyku hali var. Birde sabah uyanınca hafif bir bulantı oluyor, göğüslerim çok hassaslaştı. Geçen hafta keseyi gördük minicikte olsa 😍 iki hafta sonraya randevu verdi inşallah bebişi görmek için🐥 nasıl bekliycezz yaa