Asenadgdvrn80 Attent ben 5+4 um cok kötüyüm midem kötü iştahım yok Kasıklarım ağrıyor yerleşme kanaması var ☹️☹️
Utku-Nisa Attent 5+0 tüp bebek hamilesiyim son testim 524 ama doktorum Çarşamba günü test istedi tekrar.Ona göre kese için gün verecekmiş.11 yıldan sonra kavuştum bugünlere sağlıkla dogsun bebeklerimiz inşallah
Attent Asenadgdvrn80 işte kuzum her hamilelik semptomları herkeste ayrı belirti gösteriyor bende ise hiç yok
Rehile 8+1 haftadayım Ama 5 6haftalarda belirtim sıfırdı Göğüs ağrısı vardı bi tek yeni yeni Mide bulantım başladı ama öyle aşırıda değil💕💕
Melike48 Sağlıkla gelsin inşallah benimde sadece göğüs ağrım var ilk çocuğum 13 yaşında tabi unutmuşum ne zaman ne yaşayabileceğimi 🥰🤦🏽♀️
Melike48 3 gün önce gittim kese görünmedi 6sında tekrar gideceğim Kanda 576 falan çıkmıştı geldiğinde görürüz dedi 🤷♀️ Sizin nasıl
esmacan29 Melike48 merhaba ben de 6 +5 im . Hcg değeriniz 2000 üzerine çıktığında görebilirsiniz demişti keseyi doktor. 2000 üzerine çıktığında gitmiştik ve gördük çok şükür
Efsow Gamssee Mende Beta HCg deyerim 1509 cixdi.adetin 5+5 hefteliyine gore.normalmi?😔Uşaq da gorunmedi 29u gunu.