Bende 34 haftalığım benim bebeğim de 2 kilo doktor zayıf dedi protein almamışsın yumurta ve et yemeye ağırlık ver en azından doğuma kadar 2 800 falan olsun dedi. Bence kiloyu kafaya takma yine vitaminini al ama o kadar kendini kasma zayıf Bebek kendini çok daha iyi topluyor doktorum bana kendi söyledi ve zayıf Bebek normal Doğum için avantaj dedi. Ayrıca senin 32 hafta daha var inşallah yemene özen göster kilo alır son haftalarda baya