Gonulidil SalEz bakarlar canım ben nerdeyse hergün gidiyordum ağlaya ağlaya. Ama sizin daha bebiş çok küçük bu haftalar düzensiz olur 3-4 gün bile hissetmeyebilirsin 26-27 den sonra daha net oluyor. İçinizi ferah tutun 2 dakikada bakıyolar acilde
SalEz 06minigimym Dün yok denecek kadar azdı bugün de etmiyor 21 haftalığım geçen hafta detaylıya girmiştim herşeyi iyiydi normalde çok hareketliydi dünde hiç birşey yapmadım birazz önce çikolata ve lokum yedim korkuyorum 😔
Pamukkiz SalEz bu haftalarda cok normal benim de 1 gun hareketli 1 gun hareketsizdi 30 a kadar normal ama için rahat etmicekse bi görün doktora istersen
06minigimym SalEz o haftalrda normal de vişne suyu iç soğuk olsun sol.tarafina yap yorgunsan ondanda olir
Pkl1 BNde 20+5 günlüğüm dün çok az hareket etti çikolata yedim neler yaptım yok akşam hareketlendi biraz bugün maşallah baya hareketli her gün aynı olmuyor korkma canım bekle