Geçen hafta mahvoldum hem enfeksiyon varmış. Hem taşım vardı. Ya taş oynadı yerinden ya da kum taş gibi birşey döktüm. Sol böbrek tarafından öne doğru inanılmaz bi ağrı vardı. Gitgide arttı. Ateşim yoktu ama ağrı her şeye bedeldi. Antibiyotik serum ağrı kesici serım ve iğne yaptılar. Anca geçti. Daha fazla doz yapamayız zaten dediler. Ama 4 saat sancı çektim aralıksız çabuk karar verilmediği için. Doktorum yoktu. Onunla konuşana kadar ben çocuk doğurmuş kadar oldum:/ normal yapmayacaktım zaten. Hakkımı doldurdum dedim:)) taş varken birşey yapamıyorlar. Hamilelik bitsin öyle çaresine bakılacak. Şimdi ağrı kesici iç ağırdıkça dedi. Çok şükür bir daha ağırmadı. 2 ay gün sayıyorum korkudan:/