Merhaba kizlar öncelikle Rabbim osteyen herkese sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin hamislerede hayırlı doğumlar nasip etsin…
Çok uzun yazmayacağım çok şükür ufak tefek şikayetler dışında zor geçmedi hamileliğim miğde yanmasından artık kustugum için nexuim miğde ilacı kurtaricim oldu . Mutlaka kan ilacının yanında keçi özü pekmezi için OMEGA 3 de mutlaka tavsiye ediyorum bebeğin biraz daha toplu olmasını sağladığını düşünüyorum . Son haftalar geldikçe zaman geçmedi gelsin istiyordum ama kanala bile girmemişti 37 de 2 hafta sonra 39+3 te kontrolde bebeğin kanalda olmadığını rahmimin çok sert olduğunu açıklığının hiç olmadığını suyumunda biraz daha azaldığını söyledi ve yarın sezeryan yapalım dedi çok kötü oldum ilk doğum normal doğumdu ve normal olmasını o kadar istiyordum ki çok üzüldüm bekleyelim ama en fazla bayramda alırım gelişimini tamamladı artık girmez kanala dedi eşimle konuşup karar vermek için düşünüp gelelim dedik yarın için sezeryana tamam dedim benim gibi sezeryandan çok korkmayın kendinizi korkutmayin anestezi sonrası çok kötü oldum sadece tansiyonum düştü ölüyorum sandım kusunca rahatladım pasami görünce hepsine değdi eşim vardı ilk gün akşama kadar halası yardım etti çok saolsn sonra çok şükür hep kendim ilgilendim kayısı hoşafı yapın götürün mutlaka bol nol için gelelim süt için küre kizlar mutlaka incir kürünü yapın ben ilk oglumdada faydasini çok görmüştüm bundada aynı şekilde oldu 7 tane inciri 2 yada 4 bölüp 1 lt suda kaynamaya başladıktan sonra sadece 7 dk tutup için ve bol emzirin dediklerim faydasını gördüğüm şeyler insAllah sizede fayda sağlar ❣️🤲