Ates2020 Angels-35 bende öyle oldum ha oldum ha olacak karnım ağrıyor sürekli ateş basıyor beni meğerse hamileymişim
Deniz0212 Angels-35 benimde aynen böyle çıktı şuan 8 haftalık hayırlı olsun Allah kucağına almayı nasip etsin inşallah 😘
Didemmmmm Angels-35 canım kan testi değerin kaç çıktı. Benimde adet günüm bugün hem olacak hem olmayacak gibiyim. Bakalım hayırlısı 🙏
K1K Angels-35 hayırlı olsun💐 kesin var👶 benim de oyle olmuştu çunku ve karnınızda oyle ağrı olması da çok normal ✨
Angels-35 Didemmmmm idrar testi yapsaydın orda silik de olsa çizgi çıkıyor ben öyle anlamıştım sonra kan verdim
Angels-35 Didemmmmm tam adet günümdü benim acilde yaptırdım internetten bakabilirsiniz dediler açılmadı site bizde şehir dışına çıktık telefonla aradım o an ses çok net değildi ama gebelik var 30 küsür bişey dedi anlayamadım
Didemmmmm Angels-35 ben 2 defa bebeğimi kaybettim o ikisin de de geç döllenme olmuştu. Adetten 3 gün sonra bile silikti. Biraz bekleyeyim diyorum.