Sedoliii 5+4 günlük bebeğim.kanamam yok fakat çok şiddetli bel ve kasık ağrılarım var .Bunun sebebi düşük olabilir mi?
deletedmom1242 Sedoliii çok şiddetlıyse bekleme doktora gıt canım doktorun ilaç verır geçer inşallah kontrol altında ol ilk 4 ay dıkkat et bende oyleyım iş yapma inslalah bi sorun olmaz Allah’ın izniyle 🙏
deletedmom351 Rahmin genişliyor buna sana ağrı yapar ilk haftalar çoğu hamilenin derdi bu kasık ağrıları. Ama yine de bi doktoruna sor için rahat etsin
deletedmom351 Normaldir tatlım bu ağrılar rahmin sürekli büyüyecek bebekte haliyle bunun için ağrı olması normal sende dinlen vakit buldukça
deletedmom1242 Aynen canım rahmin genişledıgı için ilk aylar özellikle agrın olur çok aşırıya kacmadıgı surece korkma ilaçlarını duzenlı kullan bol su iç dinlen inslalah geçer 🙏