Momyy91 Kızlar merhaba normal Doğum yaptım 1 ay oluyor ve ileri derecede kabız olmuşum çok zorlanıyorum dün hastaneye gittim ama doktorlar yoktu. Kabız olan var mı yani normal mi şu süreçte ve ne zamana geçti ?
Muberraonur Momyy91 bende Sezeryan olduktan sonra olmuştum Açlık otu diye bir ot var bir araştır istersen ben içtim bayağı bir Çıkarttı tuvalete