Fatos10 Kızlar gece 2 den beri bel agrisindan uyuyamiyorum kasiklarim desen oyle bebegim surekli toplaniyor karnimda bacaklarimin arasindakii kemikler bile sizliyor sagima soluma donemiyorum bu saat oldu uyku hic yok 36+2 bu arada
Busu Fatos10 neydendir bilemem ama benim de öyle 🙁 kemik agrılarım oluyordu hep ama 2 gündür belim ağrıyor 😞
Blackkcat Fatos10 canım çok geçmiş olsun son haftalarda olan şeyler olsada en iyi sonucu nst verir belinizede vuruyorsa ağrı yarın kadın doğum acile bi gözükmenizde fayda var
Ellosluk Fatos10 yalancı sancı da olabiliyor gerçekte saatlerini takip edin azalmak yerine sıklaşığ artıyorsa gerçektir dedi benim dr ama dinlenince azalıyor yada bir ağrıyıp geçiyorsa yalancıdır dedi
eymenhumeyra Fatos10 ayni anlatiginiz seylerle kizima doguma gitmistim bi nstye girmende fayda var sancin olabilir doktorunu bilgilndir canim
kedilervekaranfil Fatos10 benim de ilk gebeliğim tecrübem yok ama Doğum sancısının Kasılmalar sırasında geldiğini, o aradaki 5,3,10 vs dakika içinde rahat olduklarını duyuyoruz hep
bilaloguzunannesi Fatos10 aynı şekilde geceden sabaha kadar ağrı çektim 37+2 de sabah lavoboya diye kalktığımda kanamam başladı çok korktuk doktoru aradı eşim hemen gelin dedi gittim acil sezaryan oldum normal doğum olmuyordu çünkü 21 mayıs da doğum yaptım
Fatos10 kedilervekaranfil erken dogum tehtidi de var 2 gun yattm 32 ci haftada hastanede her agri gelince acaba mi diyorum
Merakliana Fatos10 cnm kendni cok mu yordun. Dinlenmeye bak. Toplanmalar düzenli aralıklarla oldugunda mutlaka nst ye gir