Ece_kandas2803 Hareketlerini sayın diyen doktorları hiç anlamıyorum. Yani tabii kontrol etmemizi dikkat etmemizi söylemeliler ama saymak biraz panikletici bir şey. Zaten saymasak bile özel bir dikkat göstermesek bile az hareket ettiğinde bir köşeye çekiliyoruz ya da bugün ortalama şu kadar hareket etti, hıçkırdı vs diyebiliyorum bunun için saymaya paranoyaklaşmaya gerek olduğunu sanmıyorum