Deletedmom416 Asenadgdvrn80 Bende de vardı aynıları iki gündür yok çok şükür karın ağrısı falan. Herkes normal diyor ama millet kabız olcan dikkat et derken bende tam tersi oldu 😊 inşallah normaldir
deryakuralerturk Asenadgdvrn80 bende hamile oldugumu ogrendigim gunden beri ayni sorunu yasiyorum sadece sanci olmuyor suan 27 haftalik hamileyim hala gecmedi
Aysn6767 Kac haftalıksınız kızlar bana da olmustu 4-5 haftalıkken sonra gecti ama düzenli de tuvale çıkamıyorum
Cookie_ İlk 3 ay bende de bağırsak sorunları çok olmuştu. Çok sancınız oluyorsa hamileler için kullanılabilecek bir ishal ilacı var doktorunuza danışırsanız verir herhalde. Ben kullanmıştım. Rahatlatıyor birkaç günde de geçiriyor ishali.
rmys_4923 Bnmde 8haftalık ateş normal bnce tahlıl yaptı enfeksiyon fln yok dedı doktor bol bol sıvı tüket dedi