Kızlar merhaba bugün eskişehirden adanaya şahsi araçla yolculuk yapıyorum gündüz badireler atlattık arabamız bozuldu çekiciyle Polatlı dan eskişehire döndük ardından başka Bi araçla tekrar yola çıktık şuan tam 21 haftalığım bebeğim şuanda sürekli tekme atıyor sizce Bi problem mi var yada iyiyim mi diyor çok endişeliyim 😒😥