Nzlacr Yenidoğan için mamajoo biberon nasıldır bilgisi olan var mı, mamajoo markasının philips avent kalitesinde olduğunu, yerli üretim olduğunu, zararlı madde içermediğini okudum.
Heisenberg Nzlacr Benim gözlemlediğim kadarıyla avent kadar bebeklerin ağız yapısına uygun değil. Bebeklerin yuttuğu hava miktarını artırıyor ki bu durum biliyosunuz çok fazla gaz problemi demek. İkisi arasında kaldıysanız avent öneririm. ☺️
Nzlacr Heisenberg ikisi arasında kaldım mamajoo nun fiyatı cazip geldi ama gaz yapmaması çok önemli, avent alacağım teşekkürler 😊