Sedaaa16 Merhaba 15 haftalik hamileyim dr vinelac mavi tablet verdi simdi bunu kullanmmin zarari olurmu gorumcem zarrli hamiellere verilmez falan dedi kayannamda 3 gunde bir al dedi ya her gjn tok diyor yani dr bence gayet iyi biliyodur kullanan oldumu sizden de gkruslerinixi alabilirmiyim kullananlarin
Seyma-Tek Sedaaa16 ben kullandim iki ay canim ne zarari olafak ki vitamin doktorin ne dediyse onu yap cok bilmis gibi konusup duruyo herkes
MiniKaya Sedaaa16 canım ben şuan üçüncü kutuyu kullanıyorum vitaminin ne zararı olucakki görümcenle kaynanan doktormu ?
minikbebeklerim Sedaaa16 bende kullanıyorum. Diğer vitamin ilaçları çok midemi bulundurduğu için doktorum bunu önerdi. Hamilelere zararlı olsa kadın doğum doktorunun masasında bir sürü vinalac broşürü olmaz diye düşünüyorum.
Mdn Sedaaa16 ben kullanmadım doktorum vermedi ama bi arkadaşım kullandı ve hiç bi zararı yok bebişide çok sağlıklı doğdu doktor sonuçta biliyor ki veriyo ne gibi zararı varmış
Birbayan Neden zararlı diyolarki?Banada doktorum vinalac verdi.Hergünde kullanıyorum 31 haftalığım sıkıntım yok.Hergün vinalac,ocean plus omega3, gyno ferro sanol,d vitamini,magnezyum kullanıyorum.çok ta memnunum vinalactan tavsiye ederim😊
Mihrimahh Canım bende haftada iki alıyorum yani doktor herkesin değerine göre veriyordur. Zararlı olsa neden versin ki …
Sedaaa16 Mdn o baska doktora gitti hamileliginde o dr asla vermiyomus ilac zarar liymis fln ama ilac degilki bu diyirum olsun diyo anlamadim
Mdn Sedaaa16 herkes aynı ilacı kullanmıyor ki o zaman onun doktorununda ilacı zararlı ki bildiğim kadarıyla vinelac ilaçta değil probiyotik takviye edici gıda çocuklar için kullanılan enterogermina gibi bişey düşünsünler doktordan daha iyi bilenlere hayranım
Akg Sedaaa16 kullandım ben çok düzenli günde 1 tane zaten doktor veriyor içinde bi dünya vitamin var ne zararı olacak yararından başka doktordan başkasını dinleme
Evlat_can Bende onu kullanıyorum ama bende troid olduğu için bu ilactada iyot oranı fazla olduğu için verdi
pelinsss Sedaaa16 ben kullanıyorum 3. Ayımdan beri. İçinde probiyotik olduğu için özellikle verdi, kabızlık çekmemem için. Başka bir doktora daha gittiğimde kullandığım ilaçları söyledim evet kullanabilirsn dedi.
Pelin55 Sedaaa16 görümceniz yada kaynananiz saglikcik mi doktordan daha iyi mi bilecek zararlı olup olmadigini zararli olsa doktor noye versin ama dimi doktoru dinleyon baskalarini değil 🤦♀️kii ben kullandim vinelec içeriği zengin bir vitamin cok.guzel bilr takviye o bitince omegaya gectim zararli olsa bizlerin doktoru vermez yadanbiz kullanmayiz
imren91 Sedaaa16 2.kutuya başladım. 18. Haftamdayım. Ne olacak ki. Bu iş bilmeyenlerin kafa karıştırması ne kadar sinir bozucu
nur_mom Sedaaa16 ben hamileliğimin başından beri vinalac kullanıyorum bir zararını görmedim. Hergun sabah kahvaltısından sonra bir tane içiyorum. 17. Haftamdayim doktorum devam etmemi söyledi. Bunun yanında başka ilaçlar da eklendi simdi. Faydası olmasa doktor önermez diye düşünüyorum 😊