SaadetBayrak Korkmazdoruk88 bizde 12 haftalığız ikili teste girdim doktora sormayı unuttum haftaiçi tekrar gidicem cinsiyet için inşllh gösteriir😊
Kadze Ya ben 11+2de ikili teste girdim dün ama ultrason raporunda 12+5 görünüyor neden böyle bilgisi olan varmı? 11+6 pazar günü kontrolüm var inş öğrenebilirim🙏
Kadze Haticekckylmz yani kötü bir şey değil öyle mi? Ben meraklanfım birazda acaba neden diye gerildim anlayamadım da o zaman normal yani teşekkr ederim🙏
Korkmazdoruk88 Haticekckylmz benimde bastan erkek sinra kiz dedi emin olamadi ama cokta merak ediyorum tabiki once saglikli olmasi ama merakima da engel olamıyorum 🤪
Haticekckylmz Kadze normal canim cok sukur ilerde olmalari sen takibini sat gore yap dr oyle soyledi bana detayliya girdim orda iste onde dedi kilosunu sordum 342gr demisti onde oldu icin cok sukur kilosu da iyi cikti oyle dedi gelismesine
Haticekckylmz Korkmazdoruk88 tabiki hersekilde her cinste kabulumuz evladimiz onlar ama dediginiz gibi insan merak ediyor biseyler almak istiyor ben pipiyi gordum net sekilde alisverise basladim 🙈😊
EmreAylaKarabacak İkili testi kendi doktorunuz mu yapıyo yoksa başka bi doktor farklı ultrasonlamı bakıyo acaba