Merhaba öncelikle. 17. haftamızdayız ve kendimi 30’lu haftalarda gibi hissediyorum. Bulaşıkları makineye dizmek bile beni yoruyor. İyice hantallaşmamak için her gün yürümeye çalışıyorum ama eve gelene kadar canım çıkıyor. 5000 adımda yatacak yer arıyorum (ki asla bu kadar çabuk yorulan biri değilimdir ) Ve karnım sanki çatlayacakmış kadar gergin. 17. Haftada 5 kilo aldım ondan kaynaklı olabilir mi? Çok mu hızlı kilo alıyorum. Burda 20 haftaya kadar kilo almayanları görünce kendimi çok kötü hissediyorum. Doktorum kilo artışı konusunda bişey demedi ama bilmiyorum kendimi iyice kötü hissetmeye başladım.