Pinarx07 ya inşallah catlak deildr yarn bida bakicm geçmiş mi hala aynimi die sicaklardn gundzleri banyo yapip cikiyodm ama dikkat etmemştm ne zamn olstulr bilmiyrm dha yeni gördm 18 haftalk catlak oluşurmu ki erkn deilmi kilo almadm karnim bile 2 hafta oluyo cikti hafif ama kendm birz gobeklendim karnmda bisey yok catlak kremide iyi deil dedi etrafmdakilr almadim hic surmedim bisy